T’estime

Els dies passen volant
m’alce,
buscant el teu somriure.

Verd com verda planície,
infinit;
que a front nostra s’esté.

Escolte les teves paraules
dolces i suaus,
com els teus petons
en els llavis, i les galtes
vermelles com roselles.

Tempesta de sentiments
de grisos però petits núvols
que a dalt nostra suren;
en el vent
com aquest fort sentmient.

D’amor
en les nostres mans,
les nostres mirades
… en els nostres cors.

De felicitat
en els somriures,
… en els nostres cors.

De plaer,
fent l’amor
amb llargues besades,
… en els nostres cors.

És indescriptible
aquest sentiment; és infinit,
i més fort es fa
quan sóm els teus llavis
front els meus.

Les nostres mirades es clouen
carícies i petites abraçades
entre dolces paraules,
suaus murmurs a l’orella.

I tu, en el meu cor
infinit aquest amor
infinit i intens;
com aquell camp
com el vent de tardor.

Sentiments cap a tu;
perquè amb tu
he trobat la felicitat
que un dia vaig perdre.

Per què et necessite,
vull que sigues al meu costat
sempre tot el temps.

Perquè t’estime
i no hi ha millor
i més instens plaer
que el estimar-te,
i formar part del teu cor.

T’estime molt;

Jo i Esther enmig d'un petó

Deixa un comentari

