Amb tu

T’estimo princessa meva!

Quan ja no creia
en mi,
en el meu cor.

Quan només veia
la meva solitud.

Et vaig trobar a tu
vares obrir-me el teu cor,
em vas abraçar
em vas bessar.

Això em va obrir el cor;
vermell com vermelles roses
que un dia,
de regal et faré;
tendre,
com suaus els teus llavis;
i natural,
com la teva verda mirada.

Entre bes i bes,
els teus llavis
la teva mirada verda
i un somriure de tu;
quina preciossitat!

Quan en mi ja no creia
quan tot ho veia fosc
i ben gris;
vas arribar tu.

Un abisme de colors
diferència de sensacions
i iguals sentiments.

Infinitud de bessos
amb tu,
feliç sóc;
per fí estic bé,
el meu cor alegre està.

Inquiet per tornar-te a veure
exhaust després de llargues mirades
i amb molt de goig,
de les llargues bessades.

Amb tu,
veig un món inmens
en la llunyania,
i en el cor.

Només pense en tu
somnie aquestes fredes nits;
esperant la primavera dels nostres cors,
esperant les flors del nostre amor,
esperant-te a tu.

Una bessada dolça i llarga!

Deixa un comentari

