S’acaben les vacances…

Em queden 2 hores de vacances.

Ja sóc alumne de la UPV.

Avui tinc de 12 a 13:30 Sistemes Operatius I , sort que no és amb la nostra benvolguda ‘Maribel-os-calláis-o-me-voy-de-clase’ , ni amb gent del ICC (amb molt de carinyo per els que sou bons i bones)…

S’obre una nova etapa en la meva vida, a universitat nova, estudiant en la meva ciutat natal, i vivint en casa tranquil i en silenci. M’he fet un horari molt xulo, per lo que tots els dilluns del 1er semestre estic de pont, i hi ha dies que només tinc 1’5 hores de clase.

I tot això a només 40 minuts de casa en comptes dels quasi 120 que trigava a anar a l’UJI.

Ara ternimaré fart d’FGV, que el divendres passat ja em va donar un avís, dient-me fotent-se un tramvia, i deixant-me tirat durant 45 min a Vicent Zaragozà… Espere que avui no em passe això.

Vinga, a veure si la professora que em toca és competent, i no incompetent (com en l’UJI).

Saludos

Deixa un comentari

