Projecte ‘Setmana de Benvinguda 2k7′ (encara més)

Porte uns dies programant, i plantejant aquest projecte. Des de l’últim cop que vaig ficar captures,

han canviat moltes coses; en part gràcies a bones idees, i també perquè no sigués una xapuza

certes parts de la web.

‘Innovacions’:

1- Junt a cada associació mostrar el logotip d’aquesta X DONE

2- Afegir l’opció d’apuntar-se a les activitats amb AJAX X DONE

3- Crear un esboç de panell de control, on root puga gestionar tota la web ~ IN PROCESS

4- Login mitjançant AJAX ~ IN PROCESS

5- Crear un instal·lador, per facilitar l’instal·lació d’aquesta aplicació web ~ PLANNING

6- Traduir la web dinàmicament amb GetText ~ PLANNING / IN PROCESS

7- Canviar el CSS, i donar-li una aparença maca ~ PLANNING

Ale Aitor, aquí tens unes capturetes de com van les coses…

L’entrada a la web, es a dir, la web principal.

Una entrada de presentació …

Les associacions, ara amb logos de cadascuna d’elles

Procés d’apuntar-se a una activitat

I no mostre altes captures, perquè encara estan en desenvolupament.

Vaig a pujar al meu subversion tot el treball fet fins ara, i m’en vaig al llit, que ja és hora…

Deixa un comentari

