Instruments musicals…

que m’arriben al cor.

l’Arpa irlandesa, signe de totes les monedes d’€ d’Irlanda.

El Bòdhran , o la percusió celta …

El ‘tin whistle’ (a veure si Lorena ens deixa tocar el seu, i/o ens ensenya a fer-ho).

La gaita.

El Cello.

I al fí de tot, a totes les cançons, una dolça veu d’una noia, esclar.

De totes, jo em quede amb aquestes:

Guadi Galego de Berrogüetto , cantant ‘Xente’

Máire Ní Bhraonáin, cantant ‘I will find you’ de Clannad

Loreena McKennit, cantant ‘The Mummers’ dance’

Enya, cantant ‘Only Time’

Andrea Corr de The Corrs, ‘Dreams’

Sara Vidal cantant actual de Luar Na Lubre , amb ‘Olla meu irmao’

Rosa Cedrón, cantant ‘Mais Amor’

Rosa Cedrón, cantant ‘Chove en Santiago’ amb Luar Na Lubre

De totes elles, jo em quede amb Rosa Cedrón que és la meva cantant preferida, i a més m’acompanya tots els dies al mp3, no hi ha dia encara que no haja escoltat ‘Romance de Mirabella’, ‘Miña nai lúa’, ‘Tus sueños’ i ‘Como soños de nacre’ totes elles de l’àlbum Entre dous mares, de Rosa Cedrón.

Algú s’apunta al concert de Luar na Lubre el dia 16-11-2007 a l’Auditori a Barcelona?

Bé, ara que em vaig al llit que demà hi ha Càlcul a tot arreu, i quí sap si el meu amor platònic veuré; només em queda felicitar a Rosa Cedrón, i a l’autora d’aquest preciós poema.Al País Valencià també escoltem vostres lletres, i totes ens arriben fins el cor.

Deixa un comentari

