Tinc ganes de …

Fer un viatget a Deutschland. D’anar per línies perdudes de cacera de trens, i de descobrir noves ciutats.

Vinga, a veure quan serà el 9é cop que aniré a Alemanya…

Ich möchte reise nach Deutschland ! (o així es deia :D)

Deutschland ist schön aber Spanien ist meine land.

stuttgarthbfviwtwr.jpg

Panoràmica d’Stuttgart-HBF des de la torre Daimler-Benz de l’estació.
restgtub.JPG

Regional Express Tübingen-HBF -> Stuttgart-HBF esperant l’hora de sortida a Tübingen-HBF.

A veure quan aprenem en Espanya a tindre un sistema ferroviari bon.

pd: Sabeu que en un dia normal de cacera ferroviària/aèria a Alemanya em puc fer més de 1500 fotos? …

2 Responses to Tinc ganes de …

  1. Luen escrigué:

    Jo vaig coneixer Alemanya fa poquet en un viatge a Munich. Si que m’agradaria tornar. El que pasa es que hem sentia impotent quan no podia comunicarme. Ich sprache keine deutsch (o com siga)

  2. martine escrigué:

    Alemanya és tota diferent a Espanya, de fet, és el país al que m’agradaria fugir quan terminés la carrera.
    Allà segur que hi ha treball, i més sabent alemany.

    Els primers cops me va passar el mateix que a tu, però quen vas més vegades, ja escomences a veure que és molt semblant a l’anglés, fas correspondències, i termines aprenent alemany en la UJI…

    So, Ich kann sprache Deutsch a little …🙂

    Salutacions

Deixa un comentari

