[Last.FM] descobrint música nova

Algú em va dir ‘ei mira aquesta pàgina – referint-se a last.fm – en pots descobrir artistes, cançons, grups … que et poden molar i que no els coneix ningú ‘ . Ara sóc jo el que diu això als amics, perquè gràcies a la combinació ‘Last.FM+P2P’ ara sóc més melòman que mai, i cada cop tinc més i més música. Cada setmana descobrisc grups nous que em poden agradar, cada dia sent grups nous … i això que només tinc 39Gb de música (alguns de vosaltres segur que en tindreu més que jo).

Alguns amics s’estranyen molt quan senten la música que escolte, ja que ni és el ‘TOP 100 de los Cuarenta’ ni el ‘TOP 100 Oldies de Kiss-FM’ – també he de dir, que escolte de tot – , però a tots els estranya que escolte grups en català, galleg, gaèlic … i que no escolte tota la música que vé del MainStream, que si l’últim de ‘Coti’ (Pedro, va per tú), o l’última de la finalista d’OT (Operación sin Terminar) que no sé ni qui és.

Per a gustos, colors. A mi m’encanta Last.fm , tots els dies mire grups nous, cançons noves, etc, etc.

Això es tradueïx en: Un dia em va picar saber la cançó que escoltava a un anunci de la TV, que cantàven en gallec, investigant, vaig trobar Last.FM i com em va agradar la cançó, vaig continuar-ne cercant autors del mateix estil, i cançons del mateix autor.

Ara per ara, l’últim autor descobert és ‘Berrogüetto‘ de música folk totalment desconegut al mainstream.

I més que estan en espera de ser ‘descoberts’ .

Ja sabeu, feu servir Last.FM, us descobirà molta música.

Deixa un comentari

