Vol X3-2221 LEVC->EDDS

Breu resum del vol X3-2221 del 6 de Juliol del 2007.

L’avió va ser un Boeing 737-800 molt nou amb matrícula D-AHFR de TuiFly.

Els seients una porqueria, massa incòmodes, i amb poc espai per les cames.

L’avió volaba amb la configuració d’alta densitat d’unes 33 files a 6 seients per fila, i 4 TCP.

Vam anar bé d’horari, llevant els calzes pocs minuts abans de la sortida, encara que per la congestió de tràfic que pateix València a eixa hora (15:35) i per el vent de 110º 11Kt vam haver de rodar fins a H8 via porta C per a la pista 12. Allà vam esperar uns minuts al punt d’espera perquè hi havia un Dash8Q-300 d’Air Nostrum en ‘shor final’. Quan aquest va sortir de la pista vam ser autoritzats a enlairament inmediat perquè al darrere hi havia un tràfic a 5 milles fora, completant l’aproximació ILS a la pista 12.

Després d’enlairar-nos vam anar unes 5 milles a rumb de pista, i pujant fins alcançar 6000 ft en sortida SOPET-1B.

Després d’haver asolit SOPET i completat el SID corresponent ja estàvem en curs a EBROX i LOTOS i seguint l’aerovia UM985.

Després pujant a FL 220 i ja en contacte amb Barcelona-Center vam sobrevolar Barcelona, i a l’altura de Mataró vam canviar de rumb cap a Marseille, per sobrevolar després Torino i Chamonix, i pasar per MOBLO (Le Montblanc). Després Neuchâtel – Bern – Konstanz (D) – Reutlingen i finalment virant sobre Plochingen per completar aproximación ILS a la 25 d’EDDS (Stuttgart Echterdingen).

Tot el vol vam tindre molta estabilitat i zero turbulències, excepte quan estàvem en l’aproximació a Stuttgart que el vent a ratxes feia tremolar un poc les ales, i deprés a l’aterrament desviant-nos un poc a l’esquerra de l’eix de la pista.

Ja en terra, ens van portar sense Follow Me a una posició remota, i vam descendre per dos escales, per després anar amb l’autobús a la terminal i a l’hipòdrom de recollida d’equipatges.

Una vegada surts de la zona restringida, notes que ets a Europa, i que Espanya dóna fàstic.

Ruta seguida: LEVC:-> SOPET EBROX UM985 LUMAS UN853 MOLUS UN871 KUDES N851 ROMIR T125 REUTL :-> EDDS.

 Llevant el finger 1 de LEVC després d'haver embarcat, i tancat totes les portes.

Llevant el finger 1 ó porta ‘A’ a València per fer el push-back.

Rodant per Charly a H8 (punt d’espera de la 12).

Entrant a la pista 12 per enlairament, després de que el Dash8Q-300 d’Air Nostrum que acavaba d’aterrar sortís de la pista per B1.

Vista de València durant la pujada a 6000 ft en rumb de pista. Observeu l’especulació que hi ha a la zona del Palau de Congressos.

Virant sobre SOPET per agafar l’aerovia UM-985, contactar amb Barcelona-Control en 126.650 i pujar a FL220 en curs a EBROX.


Sobre EBROX en curs a PEXOT, LOTOS i BCN.

Sobre MOBLO (Montblanc (França)) a FL330 en curs a Genève i Neuchâtel.

Aterrant a la 25 d’Stuttgart, amb els spoilers oberts i les reverses al màxim, doncs la pista estava mullada i calia frenar.

Interior del B737-800 D-AHFR de TuiFly volant sobre EBROX.

Vista del D-AHFR després de baixar en una posició remota.

Més fotos en aquesta galeria .

Totes les fotos propietat d’Andrés Ignacio Martínez Soto (propietari d’aquest bloc, i fotògraf)

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

%d bloggers like this: