Sopa de Cabra – Camins

La cançó que més m’agrada dels Sopa de Cabra, llàstima que jo no siguen junts .


Camins que ara s´esvaeixen
Camins que hem de fer sols
Camins vora les estrelles
Camins que ara no hi són

Van deixar-ho tot, el cor encès pel món
Per les parets de la mort sobre la pell
Eren dos ocells de foc sembrant tempestes;
Ara són dos fills del sol en aquest desert

Mai no és massa tard per tornar a començar
Per sortir a buscar el teu tresor
Camins, somnis i promeses
Camins que ja són nous

No és senzill saber cap a on has de marxar
Pren la direcció del teu cor
Mai no és massa tard per tornar a començar
Per sortir a buscar el teu tresor

Camins que ara s´esvaeixen
Camins que has de fer sol
Camins vora les estrelles
Camins que ja són nous


“No és senzill saber cap a on has de marxar
Pren la direcció del teu cor
Mai no és massa tard per tornar a començar
Per sortir a buscar el teu tresor”Cap on ha de marxar el meu cor? , no ho sé, m’ho estic pensant…
Hauré d’anar a retrobar-me amb el meu tresor? Voldrà la meva perla venir a mi? …
Ho sabré dins d’una temporada.

Deixa un comentari

