Rosa Cedrón ”Entre dous mares” ~ El romance de Mirabella

Fa uns dies, comentava que m’encanta el grup de música Luar na Lubre, doncs bé, la seva ex-vocalista,

Rosa Cedrón, que va abandonar el grup el 2005 i va ser substituïda per Sara Vidal (una exel·lent veu lisboeta), ha tret un disc en solitari.

Es titula ‘Entre dous mares’, i és una barreja de música celta, clàsica i folc.

Només escoltar la primera cançó del disc ‘Miña nai lúa’, ja va arribar fins el meu cor, després escoltant ja ‘Heicho de dar’, ‘Mais amor’, ‘Soños de nacre’, ‘Soledad’ … fins arribar a ‘El Romance de Mirabella’. Aquesta darrera cançó, m’ha arribat a tot el meu cor, i he de dir-ne que m’encanta, que no faig més que escoltar-la unes 20 vegades per dia, i que és una de les cançons més preciosses, maques, i amb millor lletra que mai he escoltat (sí, Try de Nelly Furtado em segueix agradant un munt)…

Malgrat que aquesta cançó no ha estat escrita per Rosa Cedrón, sí és la seva veu, i el seu violoncello …

Si s’em permet, aquí fique la lletra, que va ser escrita per Alba Felpete:

El Romance de Mirabella

En la barca del
verdadero amor
se alejaba el rey
de su hogar, de su corazón.

En el muelle de
su desolación
Mirabella espera
aún cree que él volverá.

Cree que él volverá…
Cree que él volverá…

Más allá del mar
dos amantes van
uno espera a que el otro
le confíe su timón.

¿Quién se lanzará al mar?
¿Quién saldrá al mar?
Mirabella teme
que el no quiera
ya más su amor…
nunca volverá

En el muelle de su desolación
Mirabella espera
aún cree que él volverá.

Lletra d’Alba Felpete

Salutacions

Si voleu, podeu escoltar aquesta meravellosa cançó aquí , si us agrada el disc, com m’agrada a mi, compreu-lo, jo és el que faré quan el trobe. Update: Ja fa temps que el tinc, i l’escolto a diari.

Bé, ara que em vaig al llit, només em queda felicitar a Rosa Cedrón, i a l’autora d’aquest preciós poema.Al País Valencià també escoltem vostres lletres, i totes ens arriben fins el cor.

Deixa un comentari

