Fotos dels concerts d’Antònia Font [Carcaixent i València]

Sé que Fuambu està esperant les fotos de l’últim concer dels Antònia que vam anar a veure Emilio, Fuambu , i jo, el 18 de Novembre de 2006 a la Sala el Loco, al centre de València.

Qué bé ens ho vam passar, i qué bon concert van tocar els Antònia Font, amb una acústica molt bona, i una sala plena de fans.

El concert va escomençar amb cançons del Batiskafo Katiuskas, per anar passant per tots els discos { Taxi , A Rússia, i Antònia Font } , tocant les principals cançons, però sempre es deixen una que ens ‘encanta’, i és ‘En s’estiu’ (ei, Antònia Font, a veure quan la toqueu).

Al concert em vaig comprar una samarreta, que malgrat no ser la del robot que tant m’hagués agradat, és una d’Antònia Font sobre fons blau.

Bé, us deixe amb les fotos;

Fuambu i Emili amb Pau Debón, el vocalista dels Antònia Font, el dia 14 d’Octubre de 2006 a Carcaixent (València).

1161120957_f.jpg

Fuambu i Emili amb Jaume Manresa teclista dels Antònia Font, el dia 14 d’Octubre de 2006 a Carcaixent (València).

1160913380_f.jpg

Pau Debón a la Sala el Loco Mateo, de València, 18 de Novembre de 2006

debon_loco_sb.jpg

Jaume Roca , ‘baix’ dels Antònia Font en el concert de la Sala el Loco Mateo, de València, 18 de Novembre de 2006

jaume_roca_vlc.jpg

Joan Miquel Oliver, guitarrista dels Antònia al concert de València

jmiqueoliver_vlc_slbd.jpg

Signatura de discos a Fuambu i Emili en el concert de València

p1010167.JPG

p1010167.JPG

p1010168.JPG

Ei, que ens han signat els discos!

Jaume Roca i jo;

Jaume Manresa, Pau Debón , i Fuambu

p1010171.JPG

Joan Miquel Oliver, i jo

p1010172.JPG

Pere Debón (bateria), Jaume Manresa i Fuambu

p1010175.JPG

Pere Debón (bateria), Jaume Manresa i Jo;

p1010174.JPG

Per el proper concert, li recomane a Lorena que s’en vinga, s’ho passarà d’alló més bé.

Jo supose que tornaré a repetir si el concert és al País Valencià, o a prop …

Antònia Font, veniu un altre cop al País Valencià, ens encanten les vostres cançons!

Drets d’autor i de còpia de les fotografies:

Alejandro Fuambuena Leiva: Fotos del concert de Carcaixent;

Andrés Ignacio Martínez Soto: Fotos del concer de València;

Prohibida la seva utilització en qualsevol lloc a menys que tingues autorització dels autors.

2 Responses to Fotos dels concerts d’Antònia Font [Carcaixent i València]

  1. Brossaire en cap escrigué:

    Hi estic completament d\’acord; a mi també em van agradar molt les dues actuacions; però no dius res de la visita que van fer a la FNAC! Malgrat tot, he de dir que el millor concert va estar el del Loco. Són boníssims. Felicitats per tenir tan bon gust. Heehehe.

  2. martine escrigué:

    Hola, m’en alegre de que t’agraden les meves fotos, però del concert de l’FNAC no et puc dir res, ja que jo no hi vaig anar (m’hauria encantat anar-ne)…
    El concert de “El Loco” va estar molt bé, ja que l’acústica era millor, i hi havia molt més públic, però tot i així, jo m’ho vaig passar bé en els dos concerts…i lo millor els Antònia, que sempre es deixen fer-se fotos amb nosaltres…

    … Aviam quan faran el proper concert al País Valencià, tinc unes ganes boges de tornar-los a sentir, i a veure si toquen “En s’Estiu” …

    Salutacions

Deixa un comentari

